Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Seminarul National de Salarizare si Contributii sociale, 6 octombrie 2017, Bucuresti

Atentie, OUG nr. 53/2017 a modificat substantial Codul muncii!
 
Modificari importante si in Codul Fiscal!
  
 
Aflati care sunt noile prevederi si cum trebuie aplicate acestea participand la Seminarul National de Salarizare si Contributii Sociale!
 
Data seminarului: 6 octombrie 2017
Locul desfasurarii: Bucuresti, Hotel Crowne Plaza
 
Seminarul este un eveniment de elita adresat managerilor HR si persoanelor cu atributii legate de salarizarea personalului. Prezinta informatii “din interior” despre felul cum trebuie interpretate modificarile aduse de OUG nr. 53/2017!

 
Stimate manager HR,
 
Inceputul lunii august a adus una dintre cele mai consistente schimbari ale Codului muncii din ultimii ani. 

Astfel, OUG nr. 53/2017, cu aplicare din 7 augusta introdus inasprirea amenzilor in cazul muncii nedeclarate, eliminarea obligativitatii incheierii contractului de munca in forma scrisa, dar si noi obligatii in sarcina angajatorilor. Concret:
 
 copia contractului individual de munca trebuie pastrata acum in mod obligatoriu, de catre angajator, la locul de munca (si nu doar la sediul angajatorului) pentru salariatii care presteaza activitate in acel loc;
 actele aditionale la contractele individuale de munca trebuie incheiate anterior punerii in practica a modificarilor (cu exceptia cazurilor in care acestea rezulta din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil);
 ora de incepere si cea de sfarsit a programului de lucru trebuie sa fie evidentiate.
 
Problema este insa urmatoarea: 
Asa cum se intampla intotdeauna in cazul unui nou act normativ, imediat au aparut neclaritati si dificultati in interpretarea si aplicarea noilor prevederi. 
 
Iata de ce am considerat extrem de oportun sa organizam Seminarul National de Salarizare si Contributii Sociale in cadrul caruia 3 specialisti de top va vor prezenta cu profesionalism schimbarile aduse de OUG nr. 53/2017 si implicatiile lor pentru dvs., alaturi de alte informatii extrem de valoroase legate de salarizarea personalului. 
 
Un exemplu de neclaritate intalnita de managerii HR:
evidentierea orelor de incepere si incheiere a programului!
 
OUG nr. 53/2017 introduce cerinta privind implementarea unui sistem de evidentiere a orei de incepere si a celei de sfarsit pentru fiecare salariat in parte. 
 
Vechea reglementare impunea si ea angajatorului tinerea evidentei orelor de munca, insa reglementarea avea caracter general.
 
Potrivit noii reglementari, aceasta evidenta va trebui sa fie tinuta zilnic si sa includa si orele de incepere, respectiv de sfarsit a activitatii. Astfel, fiecare angajator va trebui sa decida, la nivel intern, in ce mod va organiza aceasta evidenta, in functie de specificul activitatii sale, precum si de resursele de care dispune (sisteme de acces pe baza de cartela, registre interne in format fizic sau electronic etc).
 
Neclaritati:
 
Cum anume se va putea organiza acest registru? Ne vom intoarce la pontarea de catre fiecare salariat in registru, cu ora exacta de sosire si cea de plecare?
Salariatii vor trebui sa completeze sub semnatura aceste informatii sau le vor putea completa intr-un registru electronic?
Ce se va intampla in companiile cu multi salariati, dar care nu au, totusi, un sistem de acces electronic care sa stocheze aceste informatii?
Ce se intampla daca se intra pe cartela altui coleg? Cum va putea angajatorul sa tina evidenta intrarii si iesirii? Se va dubla aceasta evidenta cu obligatia salariatilor ca fiecare in parte sa completeze, imediat ce ajunge la locul de munca, ora la care a sosit, insa intr-un alt registru?
Cum vor proceda angajatorii cu salariatii care nu au un loc de munca stabil (fix) sau care lucreaza la sediile clientilor angajatorilor lor?
Cum se va tine evidenta pentru salariatii care lucreaza de acasa si care isi stabilesc singuri programul de lucru?
 
Aflati raspunsurile participand la Seminarului National de Salarizare si Contributii Sociale!
 
Parcurgeti, va rugam, in continuare tematica integrala a seminarului si va veti convinge instantaneu de oportunitatea si utilitatea informatiilor prezentate. Facem o mentiune speciala pentru sesiunea interactiva de discutii si studii de caz, in cadrul careia veti avea posibilitatea sa puneti exact intrebarile care va intereseaza in mod special si sa primiti pe loc raspunsurile – complete, 100% profesioniste, impecabile. 
 
Ce teme vor fi abordate la Seminarul National de Salarizare si Contributii Sociale?
 
Analiza si optimizarea costurilor salariale in conditiile ultimelor modificari ale Codului Fiscal
Impactul introducerii plafonului minim aferent contributiei unitatii la asigurarile sociale de sanatate si contributiei unitatii la asigurarile sociale de stat in cazul salariatilor ce obtin venituri sub nivelul salariului minim pe economie. Care sunt exceptiile si cum se aplica?
Servicii medicale sub forma de abonament vs asigurari voluntare de sanatate. Care este diferenta de tratament fiscal? Cine le suporta si care pot fi beneficiarii acestor servicii/asigurari?
Sume/avantaje ce pot fi acordate salariatilor cu impact fiscal redus
Cine poate fi scutit de impozit pe salarii? Ce conditii trebuie indeplinite pentru a beneficia de scutire?
Modificarea Codului Muncii – cum aplicam noile reglementari? (elemente obligatorii pontaj, modificarea contractelor de munca, munca la negru)
Termenele de declarare in REVISAL ca urmare a modificarii Codului Muncii;
Concedii medicale – durata maxima. Posibilitatea de prelungire dupa 183 zile
Concediu crestere copil
Implicatii fiscale in cazul detasarii transfrontaliere
Retrospectiva modificarilor legislative in domeniul salarizarii
Consultanta personalizata
Modificarea declaratiei 112 - Declaratia privind obligatile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate – incepand cu luna octombrie 2017
 
Pregatiti-va intrebarile pentru sesiunea interactiva de discutii libere!
 
In cadrul acestei sesiuni aveti posibilitatea sa le prezentati lectorilor probleme concrete cu care va confruntati in activitatea dvs. si sa primiti pe loc solutiile. Este o oportunitate foarte apreciata de participanti, dovada multitudinea de intrebari adresate la editiile anterioare ale seminarului. 
 
Exemple de probleme de actualitate care vor fi dezbatute si solutionate in cadrul Seminarului National de Salarizare si Contributii Sociale:
 
“Care este tratamentul fiscal al serviciilor medicale in contextul ultimelor modificari legislative? Poate salariatul sa suporte aceste servicii si pentru dependenti?”
“Care sunt termenele de declarare in revisal in contextul modificarii Codului Muncii?”
“Cum trebuie tinuta evidenta orelor de munca prestate zilnic de salariati in contextul modificarilor Codului Muncii? Unde trebuie tinuta aceasta evidenta? ” 
“Cum pot fi acordate concedii medicale cu o durata mai mare de 183 zile?”
“Cine si cum efectueaza modificarea salariului si a sporurilor unei persoane detasate la o unitate subordonata, din punct de vedere al inregistrarii si transmiterii REVISAL?” 
  
Cine sunt cei 3 specialisti care sustin Seminarul?

Gabriel Jinga, consultant Rentrop & Straton
 
  • Doctor in economie, domeniul contabilitate, incepand cu anul 2009
  • Lector la Catedra de Contabilitate si Audit din cadrul ASE Bucuresti
  • Lector Seminarii Open si In-House organizate de Rentrop & Straton
  • Moderator a peste 80 de editii ale Seminarului National de Fiscalitate si Contabilitate

Luminita Obaciu, Payroll Partner Soter & Partners
  • experienta in domeniu  - 20 ani
  • Payroll Partner Soter & Partners, firma cu peste 20 de ani experienta pe piata locala in domenii precum contabilitate, consultanta, salarizare si audit financiar;
  • expert Contabil – membru CECCAR
  • consultant fiscal  - membru CCF;
  • formator recunoscut de Autoritatea Nationala pentru Calificari
  • lector Seminarii Open si In-House organizate de Rentrop & Straton

Rodica Mantescu, consilier juridic
  • Licentiata in stiinte juridice, Master „Relatii de munca si industriale”
  • Experienta profesionala de peste 15 ani in domeniul dreptului muncii si al asigurarilor sociale, consultanta de specialitate dar si reprezentare in fata instantelor de judecata
  • Experienta profesionala in domeniul dreptului contencios administrativ si fiscal, consultanta de specialitate si reprezentare in fata instantelor de judecata
  • Consultant in domeniul contributiilor sociale in cadrul seminariilor organizate de Rentrop & Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri
  • Lector Seminarii Open si In-House organizate de Rentrop & Straton
   
Este important sa participati la Seminar deoarece: 
 
1. Va rezolvati PE LOC cele mai spinoase probleme de salarizare, discutand chiar cu expertii: specialisti in dreptul muncii, practicieni cu o bogata experienta in domeniu, persoane care stiu exact care sunt punctele slabe ale legislatiei (din punctul de vedere al angajatorului) si cum pot fi ele depasite.
2. Obtineti pe loc solutii corecte si eficiente la toate problemele dvs. de salarizare, inclusiv la problemele spinoase si delicate. 
3. Primiti informatii de ultima ora din domeniul legislatiei muncii.
4. Aveti posibilitatea de a invata din experienta celorlalti participanti la seminar. In felul acesta veti sti sa evitati greseli si veti descoperi solutii pentru problemele dvs. similare.
5. Beneficiati de instrumentele de lucru care va permit o participare eficienta la seminar: caietul de seminar plus materiale informative si legislative de stricta actualitate. 
 
Programul Seminarului National de Salarizare si Contributii Sociale
6 octombrie 2017, Bucuresti, Hotel Crowne Plaza 
 
09.00 - 09.30: Inregistrarea participantilor si inmanarea materialelor de seminar
 
09.30 – 11.00: Dezbateri in plen (cei 3 lectori vor discuta cu dvs. despre ultimele modificari legislative si implicatiile lor, precum si despre cele mai controversate probleme ale legislatiei muncii actuale, cu accent pe domeniul salarizare) 
 
11.00 – 11.30: Pauza de cafea
 
11.30 – 13.00: Dezbateri in plen 
 
13.00 – 14.00: Pranz intr-unul din cele mai bune restaurante din Bucuresti, restaurantul Crowne Plaza
 
14.00 - 16.00: Intrebari si raspunsuri. Consultanta personalizata. Mese rotunde
   
Pret: 698 lei + 19% TVA/participant (830.62 lei, TVA inclusa) 
  
Seminarul este un eveniment de elita!
Iata ce spun cei care au participat la editiile trecute ale Seminarului National de Salarizare:
 
 “M-au surprins in mod foarte placut subiectele abordate, foarte semnificative in contextual actual, precum si acuratetea si eleganta solutiilor prezentate. Am observat ca participantii nu mai pridideau sa isi ia notite. Felicitari!
Ramona Corina Hortean, Tehnoinstrument, Brasov
 
 “Jos palaria pentru informatiile prezentate si pentru atmosfera generala! O nota maxima pentru cei trei lectori si pentru organizatori!”
Marcian Rusu, BLC Services, Otopeni
 
 “Nu-mi inchipuiam ca exista subtilitati atat de intersante legate de veniturile din drepturile de proprietate intelectuala, un domeniu care ma intereseaza in mod deosebit. Am aflat lucruri la care, recunosc, nu ma gandisem vreodata.”
Andrada Netoiu, Alpex Group, Bucuresti
    
Participati la Seminar si primiti un CADOU special:
CD-ul „Diurna Legala in Romania si in strainatate”!
 
Este un cadou super-util, dat fiind ca Inspectia Muncii a demarat deja actiuni de control pe tema detasarii in/din Romania, profitand de cadrul legal oferit de HG nr. 337/2017! Atentie, cuantumul amenzilor in caz de nereguli se situeaza intre 3.000 si 100.000 de lei!
 
1. Care sunt criteriile in baza carora Inspectia Muncii alege societatile pe care urmeaza sa le controleze?
2. Ce nereguli sunt urmarite cu precadere? Care sunt sanctiunile?
3. Ce drepturi au salariatii detasati de pe/pe teritoriul Romaniei?
4. Ce obligatii revin angajatorilor la care sunt detasati salariati din alte state membre UE?
5. Ce obligatii revin angajatorilor care detaseaza salariati in alte state membre UE?
6. Ce declaratii trebuie depuse? Unde se datoreaza taxele salariale?
 
Aflati raspunsurile complete si 100% profesioniste parcurgand lucrarea "Diurna legala in Romania si in strainatate" (CADOU pentru dvs.), un produs de ultima ora al Grupului romano-german Rentrop & Straton, cu informatii extrem de oportune in contextul actual.
 
Va asteptam cu placere la Seminarul National de Salarizare si Contributii Sociale!
Beneficiati de experienta, solutiile si recomandarile unor super-specialisti in domeniul sensibil al salarizarii – totul corelat cu recentele modificari ale Codului muncii.
Si nu uitati de cadoul dvs. :)
 
Cu deosebita consideratie,
 
Georgiana Balasa
Organizator
Divizia Legislatia Muncii
Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton



Clientii care participa la acest seminar au fost interesati
si de urmatoarele evenimente organizate de Rentrop&Straton:
 
  • Seminarul National Revisal 2017, 27 octombrie, Bucuresti;
  • Seminarul National de Legislatia Muncii, 9 octombrie 2017, Bucuresti;
  • Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, 13-15 octombrie 2017, Poiana Brasov.

Nota: daca doriti sa participati la doua sau mai multe seminarii din aceasta lista, ori daca doriti sa inscrieti trei sau mai multe persoane la un seminar, va putem acorda o REDUCERE de pret. Va rugam sa ne contactati la email oferte@rs.ro sau telefon 021.209.45.12 (luni - vineri, intre 08:30-18:00).


M.B.
 
Nota: Daca va inscrieti, dar nu mai puteti participa, va rugam trimiteti o notificare cu minimum 3 zile inainte de desfasurarea evenimentului — in scris, la adresa seminarii@rs.ro, sau telefonic, la numarul 021.209.45.45. In aceste conditii, suma deja achitata va permite participarea la alt eveniment similar organizat de Rentrop&Straton. In lipsa notificarii in conditiile specificate mai sus, suma achitata nu se va restitui.

 

Locatie

Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti


Adresa

Bulevardul Poligrafiei 1


Data seminarului

06 Octombrie 2017


Locuri disponibile

0


Pret

Tarif de participare - 830.62



Inscriere


Alte seminare

Mai
17
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Mai
13
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

INCHIDE