Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminariile care va intereseaza!

Facebook Email Email

Despre noi

RENTROP & STRATON este cea mai cunoscuta companie de pe piata informatiilor specializate din Romania. Din 1995 oferim consultanta in legislatia muncii, management, fiscalitate, contabilitate, idei de afaceri, marketing, vanzari directe, comunicare si dezvoltare personala.

 Seminariile RENTROP & STRATON in date si cifre
 
 
In anul 1998 RENTROP & STRATON organizeaza prima editie a Seminarului National de Fiscalitate.

Anii urmatori continua traditia organizarii seminariilor de mare anvergura, RENTROP & STRATON. In februarie 2010 Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate se afla la cea de-a 57-a editie. De-a lungul timpului, am avut invitati ca lectori, atat consultanti RENTROP & STRATON, cat si persoane din MFP si ANAF.

La editia din februarie 2010, la Crowne Plaza, participa peste 200 de directori economici ai celor mai importante companii din Romania: Coca-Cola, Mercedes Benz Romania, BMW, Apa Nova Bucuresti, British American Tobacco, Luxten Lighting Company, Medsana Bucharest Medical Center, SIF Moldova, Corina Gealan SRL, Munplast, Saint-Gobain Glass Romania, Metrorex, Cosmote, iar lista nu se opreste aici.
 
In anul 2010 Seminarul National de Contabilitate si Fiscalitate are loc si in Timisoara, Sibiu, Brasov, Mamaia. In Bucuresti, organizam Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate in fiecare luna.
 
3-4 martie 2010, Crowne Plaza Bucuresti: primul Seminar National de Legislatia Muncii reuneste 250 de participanti.
 
In 19 Aprilie 2010 are loc primul Seminar de Analiza Financiara, Bugete, Cash-flow, Lichiditati, Controlling.
 
In noiembrie 2010 are loc primul Seminar National de Sanatate si Securitate in Munca.

 Seminar National de Sanatate si Securitate in Munca
In 2011 Seminarul National de Contabilitate si Fiscalitate este prezent nu numai in Bucuresti, ci si in Oradea, Poiana Brasov, Timisoara, Iasi si Sibiu.
 
In 21 ianuarie 2011 participa mai mult de 200 persoane la Seminarul National de Legislatia Muncii. In fiecare luna, exista o editie pentru lamurirea problemelor cauzate de modificarea Codului Muncii. Pentru prima oara Seminarul National de Legislatia Muncii se organizeaza la Timisoara si Sibiu.
 
In 15 februarie 2011 are loc primul Seminar National de Salarizare, Contributii si Asigurari Sociale, numarand mai mult de 110 participanti.
 
Februarie 2011 - au loc seminarii on line: Atelierul Impozit pe venit si contributii sociale, Noile Reglementari contabile aplicabile in 2011, Inchiderea exercitiului financiar 2010, Impozitul pe profit, Fonduri Europene, Preturi de Transfer.
Seminar National de Salarizare, Contributii si Asigurari Sociale
Seminarul-maraton on line are loc in 11-15 aprilie cu Atelierele: TVA, Contabilitate, Impozit pe Salarii si Venituri, Impozitul pe profit si Proceduri Fiscale.
 
Exploram noi tematici: Curs de hairstyling si makeup (20 aprilie 2011), Ora de educatie financiara (aprilie, mai 2011), Seminar vanzari si reducerea costurilor (15 iunie 2011).
 
RENTROP & STRATON, impreuna cu specialistii Regiei Autonome Monitorul Oficial, au organizat Cursul pentru juristi - redactori de acte normative in 16-20 mai 2011.
 
La cererea clientilor nostri, oferim training-uri de specialitate in domeniile: Customer Care, Time Management, Telesales, Comunicare eficienta, Negocierea in Afaceri, Marketing Direct, Project Management.


  Martie 2011: training dedicat Bosch Communication Center Timisoara si Zigosoft Iasi – Atinge excelenta in vanzarile prin telefon
 
  Februarie 2011: Training dedicat Tandem Call Center – Cum sa devii cel mai bun agent de vanzari prin telefon
 
  3-4 iunie 2011: Training dedicat Structuri din Otel, Constanta – Atinge excelenta in vanzari alaturi de clientii tai
 
  9-10 iunie 2011: Training dedicat Departamentului Customer Care si Comercial – Abilitati in interactiunea telefonica cu clientii
 
  4 Iulie 2011: Training Open – Atinge excelenta in vanzarile prin telefon
 
  27 iunie 2011: Training dedicat Telesales Blue Point Call Center

  De asemenea, in 2009 coordonam 10 seminarii on-line pe teme de interes major: fiscalitate, contabilitate, marketing online, resurse umane, legislatia muncii, asigurari sociale, management. Anul acesta am revenit in forta cu organizarea a mai mult de doua seminarii online pe luna, cu diverese tematici.

Incepand cu anul 2011, am decis sa oferim seminarii in-house companiilor interesate in perfectionarea propriilor angajati. Astfel, RENTROP & STRATON a organizat seminarii interne pentru: AUCHAN, OAMGMAMR, ROMARM, ROMGAZ, ARCELORMITTAL GALATI, SCHENKER ROMTRANS.

In anul 2012 am continuat sa organizam cunoscutele seminarii de Fiscalitate si Contabilitate si de Legislatia Muncii.

In 2012 am continuat organizarea Seminarului National de Securitatea si Sanatatea in Munca. Evenimentul a adunat 23 de specialisti din toate colturile tarii, interesati de noile schimbari din SSM sau de aprofundarea cunostintelor in domeniu. Specialistii care au sustinut prezentarile si au raspuns la intrebarile participantilor: Mariana Basuc, Ovidiu Mihai si Alice Olteanu.

Am dezvoltat intr-un timp scurt partea de seminarii online care au devenit instrumente foarte utile pentru participantii nostri. Iata cateva titluri importante:

-       Prima Mea Afacere- Un Succes!
-       Noul Cod Civil si Implicatiile Fiscale Conexe
-       Alternative la CIM in 2012
-       Dosarul preturilor de transfer din 2012
-       Fisa postului
-       Modificarile Codului Fiscal 2012
-       Timpul de munca intre teorie si practica

De asemenea, punctul culminant al anului acesta a fost atins in cadrul Conferintei anuale de Fiscalitate si Contabilitate dedicate agentilor economici din 16-17 noiembrie, organizata la Poiana Brasov. Acest eveniment a reunit nu mai putin de 80 de participanti.

Anul acesta am decis sa atragem atentia institutiilor din sistemul bugetar. Asa cum clientii nostri din mediul de afaceri beneficiaza de instruire in cadrul seminariilor R&S, in aceeasi masura respectam si clientii din institutiile publice. Gandul R&S in aceasta directie s-a concretizat in Seminarul Prezent si perspective in contabilitatea institutiilor publice din 1-4 noiembrie 2012. Ne bucuram ca organizarea in forta pentru acest eveniment a strans un numar de 51 de participanti, record pe piata acestui tip de eveniment. Seminarul a fost organizat intr-un cadru elegant, la Poiana Brasov, hotel Sportul****.

Datorita unui bun feedback, am revenit in 2013 cu inca doua seminare nationale de SSM.

34 de responsabili SSM au venit la evenimente, unul dintre ele fiind organizat la Poiana Brasov. Pentru prima data am tinut seminare de 2 zile la munte.  

In acelasi an, 71 de specialistii in evaluare au beneficiat de un training de calitate oferit de Raluca Dimitriu, prin intermediul celor 2 Seminare de Evaluare organizate in 2013 (aprilie si septembrie).

La sfarsitul anului 2013 am organizat primele Conferinte gratuite de Resurse Umane si Contabilitate si Fiscalitate.

- peste 250 de particianti si-au dat intalnire la Crowne Plaza pentru a participa la Conferinta Conferinta de fiscalitate 2013 vs. 2014.

- 300 de participanti si-au dat intalnire la Crowne Plaza Bucuresti alaturi de specialistii in HR, recrutare si selectie – Corina Neagu, Lucina Ivan si Paul Olteanu.

Cunoscutele seminarii de Fiscalitate si Contabilitate si de Legislatia Muncii sunt in continuare sustinute cu succes de catre lectorii Rentrop & Straton. Seminarul de Fiscalitate si Contabilitate a ajuns la editia 60!

In februarie 2014 au organizat in premiera Atelierul de Branding Personal cu Paul Olteanu – specialist care a livrat peste 5000 de ore de training, coaching si consultanta in domenii precum psihologia comunicarii, carisma, branding personal si discurs public in fata unor publicuri de pe toate meridianele (Europa, America si Asia). Evenimentul a adunat 57 de participanti.

Conferintele gratuite de Fiscalitate si Contabilitate si de Legislatia Muncii isi maresc aria de acoprire in intreaga tara:


Ne propunem sa livram cat mai multe seminarii si institutiilor publice, incepem cu Seminar SALARIZARE si REVISAL pentru Institutii Publice.