Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Conferinta Nationala - Cariera ta in HR, editia a III-a


 

Evenimentul de elita, rezervat profesionistilor, a ajuns la editia a III-a si se bucura de un prestigiu deosebit in mediul economic si de afaceri din Romania. Si asta gratie mai multor factori:
 
1) Experienta organizatorilor 
 
2) Competenta si profesionalismul lectorilor 
 
3) Calitatea informatiilor oferite (in contextul actual, orice “secret” de HR dezvaluit de specialisti este nu numai util, ci si extrem de oportun)
 
4) Locatia de lux (Hotel Marshal Garden Bucuresti)
 
5) Atmosfera “cu greutate”, generata atat de numarul masiv de participanti (peste jumatate din locuri s-au ocupat in prima zi de inscrieri), cat si de profesionalismul acestora – directori HR de la mari companii, juristi, consultanti, manageri.
 
Un eveniment cu adevarat memorabil, asadar, care va plaseaza pe dvs., ca participant, intr-un grup foarte select. Un eveniment despre care, cu siguranta, se va vorbi enorm in perioada urmatoare.
 

Data evenimentului: 15 mai 2015
 
Locul evenimentului: Hotel Marshal Garden, Bucuresti

Taxa de inscriere: 100 lei TVA inclusa

Programul evenimentului


 


Lectorii evenimentului:




 

Adela Jansen
HR Executive Director, BRD Groupe Societe Generale

Este Director Executiv Resurse Umane al Grupului BRD - Groupe Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar romanesc, cu cca  9.000 de angajati.
Este membra a  Boardului HR Club, a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, a European Professional Women Network, Board of Advisors AIESEC si Romanian Business Leaders.


 

 
Alexandra Manolache
Projects Delivery Coordinator, Catalyst Solutions

 
Specialist in talent recruitment si employer branding
Experienta in implementarea a peste 30 de proiecte de atragere de talente, dezvoltarea si comunicarea brandului de angajator
 
 

Bogdan Comanescu
General Manager, Accelera Business Strategy


Are 24 de ani de experienta nationala si internationala in Vanzari, Conducerea Organizatiilor si Dezvoltarea Comerciala a Companiilor.
S-a ocupat de proiecte de dezvoltare comerciala in Franta, Germania, Polonia, Cehia, Bulgaria, Spania, Austria si India.
A obtinut titlul de “Cel mai bun speaker al anului 2012″ la Business Days.


 

 

Constantin Iordache
Consultant | Trainer | Managing Partner, 4Tree


Licentiat în Economie, Absolvent ERISMA – Liedership Creativ, Coach acreditat Noble Manhattan
15 ani experienta in dezvoltare organizatii si oamenii, management, vanzari si finaciar,  pornind de la pozitii de junior la CFO, CEO, Antreprenor.
Obiectivul sau permanent este sa ajute oamenii sa performeze la ce mai buna capacitate, pentru a-si implini visele.



Daniela Visoianu
Consultant programe de dezvoltare a RU | Coach | Antreprenor social


Membru fondator al Asociatiei C4C - Communication for Community
A coordonat proiectul "Munca are genul feminin", menit sa promoveze incluziunea sociala si egalitatea de sanse pe piata muncii a femeilor aflate in situatii de excludere si/sau marginalizare socio-profesionala.
 


Madalina Balan
Managing Partner, Hart Consulting


Este specializata in psihologie organizationala, psiholog, consultant senior si managing partner la HART Consulting.
Este certificata in metodologiile Leadership Versatility Index si Hogan Assessments, fiind trainer pe Romania si Republica Moldova.
Cu o experienta de peste 10 ani ca trainer si consultant in resurse umane, a gestionat numeroase proiecte de talent management, selectie si dezvoltare pentru variate organizatii romanesti si multinationale.

 

Leonard Rizoiu
Managing Partner, LeoHR


15 ani experienta in domeniul resurselor umane, atat in Romania cat si pe plan international, atat in consultanta dar si in interiorul companiilor, si ca recuiter, manager de resurse umane dar si HR strategic partner.
Ariile de expertiza sunt in recrutare si selectie, executive search, programe customizate  de training si workshop-uri personalizate in zona soft skills si mai ales in domeniul resurselor umane, proiecte de consultanta in resurse umane 


 

 
 
Avantajele dvs., pe scurt:
 
1. Conferinta este un eveniment cu 7 lectori. Toti diferiti, cu idei diferite, persoane cu experienta, care au activat in multinationale si nu numai, care au comunicat cu foarte multi oameni si care au obtinut rezultate frumoase in activitatea lor.
 
2. Evenimentul are loc intr-un loc central, cu acces usor.
 
3. Aveti posibilitatea de a interactiona cu colegii din breasla, de a face networking, de a lega prietenii care pot sa dureze ani si ani.
 
4. Nu este un eveniment rigid, black-tie. Este o intalnire unde veniti relaxat si unde puteti petrece o zi frumoasa.

 

 Asadar, nu uitati:


15 mai 2015, Hotel Marshal Garden Bucuresti 
 
 

Incepand cu ora 9:30 - Intampinarea participantilor 
 

 

Locatie

Hotel Marshal Garden, Bucuresti


Adresa

Calea Dorobantilor Nr. 50B, Zona: Piata Romana


Data seminarului

15 Mai 2015


Locuri disponibile

27


Pret

Pret per participant - 100 lei



Inscriere


Alte seminare

Mai
17
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Mai
13
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

INCHIDE