Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Conferinta Nationala Cariera ta in HR


Stimati colegi si prieteni,

Va invitam pe 17 martie 2017, incepand cu ora 9.00, sa participati la cel mai important eveniment de Resurse Umane din ultimii ani: Conferinta “Cariera ta in HR – Comunicare, recrutare, engagement”.

Evenimentul este unul de elita, rezervat profesionistilor, si se bucura de un prestigiu deosebit in mediul economic si de afaceri din Romania. Si asta gratie mai multor factori:

  1. Experienta companiei organizatoare (Grupul romano-german Rentrop & Straton are in palmares peste 150 de seminarii si conferinte pe teme de legislatia muncii, care au primit toate, fara exceptie, calificativul “Ireprosabil!”)
  2. Competenta si profesionalismul lectorilor (vedeti lista mai jos)
  3. Calitatea informatiilor oferite (in contextul actual, caracterizat de o concurenta puternica pe piata muncii, orice “secret” de HR dezvaluit de specialisti este nu numai util, ci si extrem de oportun)
  4. Locatia de lux (Hotel Marshal Garden, Bucuresti)
  5. Atmosfera “cu greutate, generata de atat de numarul masiv de participanti (peste jumatate din locuri s-au ocupat in prima zi de inscrieri), cat si de profesionalismul acestora – directori HR de la mari companii, juristi, consultanti, manageri.
 
Un eveniment cu adevarat memorabil, asadar, care va plaseaza pe dvs., ca participant, intr-un grup foarte select.  Un eveniment despre care, cu siguranta, se va vorbi enorm in perioada urmatoare.
  

Motivul MAJOR pentru care trebuie sa participati la aceasta conferinta!
 
 Domeniul HR se schimba! 
 
Apar instrumente moderne, aplicate cu succes in mediile de business din SUA si din vestul Europei, apar noi strategii si tendinte, si, daca vreti sa va construiti o cariera prestigioasa in HR, este vital sa cunoasteti toate aceste instrumente, strategii, tendinte. Multe dintre ele scutura din temelii vechile principii de management HR si uneori sunt greu de inteles de catre managerii traditionalisti.
 
Aici intervin lectorii care vor participa la conferinta. Desi fac parte din acelasi domeniu, ei au o experienta si o abordare diferite, bazate pe experienta lor in multinationale. Fiecare vine cu ceva nou, ce va poate fi foarte util dvs. personal, fiecare va ajuta sa intelegeti de ce unele lucruri nu merg bine in companiile ce activeaza pe piata, fiecare va arata cum puteti sa va imbunatatiti abilitatile personale si implicit cariera.
 
Va garantam ca tot ce veti auzi la aceasta conferinta va va da de gandit si va va oferi in mod clar un imbold pentru a avansa pe plan profesional si, de ce nu, pe plan personal! 
 
Va invitam in continuare sa ii cunoasteti pe lectorii conferintei si sa aflati temele expunerilor pe care le vor sustine. Detalii mai jos.
   
LECTORII vor sustine conferinta "Cariera ta in HR":   
  
Madalina Balan
  • specializata in psihologie organizationala (Ph.D.), certificata in metodologia Hogan Assessments, Leadership Versatility Index si CCI Surveys
  • 16 ani de experienta in HR si psihologie organizationala (evaluari psihometrice, selectie, training, coaching) si 10 ani de experienta in business management
  • a lucrat cu companii multinationale de top si in companii antreprenoriale oferind servicii precum: evaluare psihometrica, selectie, assessment centers, diagnoza de echipa si diagnoza organizationala, workshop-uri, leadership development si programe de executive coaching
Leonard Rizoiu 
  • experienta de peste 16 ani in domeniul HR, atat la nivel national cat si international
  • ca Business Unit Manager pentru companii multinationale si din postura de Managing Partner pentru o companie specializata in recrutare si selectie, a adus conceptul de stay interview
  • printre realizarile din cariera: implicarea ca partener strategic in diferite start up-uri si proiecte
  • ca trainer, are o buna expertiza si o experienta vasta in livrarea metodologiilor de invatare activa in domenii precum comunicarea, abilitati de vanzare, diferite cursuri in zona de recrutare si selectie etc.
  • are certificari internationale in Account Management (Miller Heiman – Milano), Formator CNFPA (ANC), Assessments & Personality Inventory, Coaching & Dezvoltarea Carierei.
Alexandru Bocunescu
  • economist cu experienta in transport maritim, vanzari si resurse umane
  • trainer, organizator si consultant in cariera
  • fondator al Face Keys Romania si al Metodei Face Keys de corelarea a personalitatii cu trasaturile faciale
Cristian Marinas 
  • 12 proiecte POSDRU si 12 proiecte de cercetare implementate
  • 16 ani de experienta didactica si pedagogica in predarea managementului resurselor umane
  • conferentiar universitar doctor in cadrul Facultatii de Management, ASE Bucuresti
  • coordonator al programului de masterat Managementul Resurselor Umane si al programelor postuniversitare
  • certificare in utilizarea instrumentelor Hogan: HPI, HDS, MVPI si Human Synergistics: LSI1, LSI2 & GSI
  • trainer, acreditat CNFPA, dezvoltand programe de training specializat in domeniul managementului organizational si al managementului resurselor umane pentru organizatii din domeniul privat si public
Doru Dima  
  • Doctor in Psihologia Muncii si Organizationala, antreprenor si manager de succes, cu o experienta de 20 de ani in domeniul Resurselor Umane
  • Fondator si CEO al Dima Consulting Group si Profiles International Romania ambele pozitionate printre principalii furnizori de servicii de consultanta in resurse umane si management
  • Co-fondator al Great People Inside, o companie internationala ce dezvolta evaluari online de resurse umane, personalizate si adaptate la specificul fiecarei organizatii si job in parte
  • Presedintele Colegiului Psihologilor din Brasov, Membru al Asociatiei Psihologilor din Romania, Presedinte al filialei locale Brasov si reprezentant al Colegiului Psihologilor din Romania la Federatia Asociatiilor Europene de Psihologie (EFPA)
      


INVITAT SPECIAL
Adela Jansen     

     

- Director Executiv Resurse Umane al Grupului BRD - Groupe Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul financiar-bancar romanesc
- peste 20 de ani de experienta in management, in arii precum resurse umane, vanzari, marketing, comunicare, business development si logistica
- prezenta ca speaker in cadrul a numeroase evenimente, deruland proiecte de mentoring si consiliere pentru tinerii cu potential
- mediator autorizat si membru in Board-ul HR Club, Board of Advisors ai AIESEC, membra in Romanian Business Leaders, in Professional Women Network afiliata la EPWN, in Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice

      
PROGRAMUL conferintei Cariera ta in HR
17 martie 2017
Hotel Marshal Garden
    
  9:00 - 9:30
Inregistrarea participantilor
   

 

9:30 - 10:10
Madalina Balan

TEMA: 
On boarding sau ce mai este de facut dupa “ai fost acceptat”

BENEFICII:

 descoperiti cum puteti crea aliniere la valorile companiei 
 aflati de ce nu este bine sa “supra-vindeti“ postul sau compania
 aflati care este rolul managerului sau al HR-ului in on boarding
 descoperiti informatii valoroase despre on boarding si early engagement 
 10:10 - 10:50
Leonard Rizoiu
 
TEMA: 
Retentia – instrumentul anului 2017 
 
BENEFICII:
    
 aflati cum se face cresterea imediata a retentiei prin identificarea factorilor
 descoperirea potentialului risc in care salariatii ar parasi compania
 identificati cum se creioneaza climatul real de munca 
 aflati cum se masoara indicatorii cu mare grad de impact
 know-how despre punctul de vedere precis al salariatiilor care se simt confortabili in a discuta cu un consultant si nu cu HR-ul intern
 10:50 - 11:30
Alexandru Bocunescu
   

TEMA: 
Comunicarea eficienta prin Face Reading si aplicabilitatea in domeniul resurselor umane
     

BENEFICII:
     
 invatati sa puneti corect intrebarile si sa va asigurati ca sunteti intelesi
 invatati cum sa deveniti in negocieri cel care obtineti mai repede ce doriti
 cunoasteti oamenii mai bine si foarte repede
 transmiteti mesajele in modul corect si convingator
 procesul de recrutare al noilor angajati devine mai usor
 va imbunatatiti relatiile profesionale si pe cele personale
 intelegeti personalitatea angajatilor, clientilor dvs. sau a oamenilor pe care ii intalniti, prin simpla observare a trasaturilor lor faciale
 invatati cum sa cresteti productivitatea printr-o mai buna comunicare intre departamente sau intre angajati 
  11:30 - 12:00
Coffee Break
12:00 - 12:40
Cristian Marinas

TEMA: 
Stagiul de practica – Un pas obligatoriu pentru cariera in HR

BENEFICII:
   
 realizati 
analiza avantajelor si dezavantajelor stagiilor de practica
 identificati unele solutii de imbunatatire a calitatii stagiilor de practica
 va familiarizati cu exemple de succes in dezvoltarea unei carierei in HR, pornind de la un stagiu de practica
 intelegeti mai bine rolul fiecaruia dintre partenerii implicati in derularea unui stagiu de practica
 intelegeti mai bine rolul si importanta unui stagiu de practica in procesul de dezvoltare a carierei 
12:40 - 13:20
Doru Dima

TEMA: 
Evaluarea si dezvoltarea liderilor intr-o lume VUCA
(Volatile | Uncertain, Complex | Ambiguous – Volatila | Nesigura | Complexa | Ambigua)


BENEFICII:
   
definiti si articulati o viziune clara pentru organizatie avand agilitatea sa va adaptati si flexibilitatea necesara pentru a raspunde corespunzator situatiilor ce se desfasoara cu rapiditate.

 identificati riscurile din timp si sa reactionati intr-o maniera oportuna, folosindu-va de experienta pentru a rezolva situatiile viitoare.
 oferiti o directie clara si mesaje consecvente.
 depasiti incertitudinea si sa luati decizii eficiente bazate pe analiza si intuitie.
 rezolvati dihotomia cresterii incete si schimbarii rapide.
 folositi complexitatea in avantajul dumneavoastra si sa va simtiti confortabili cu inconfortabilul.
13:20 - 13:45
Adela Jansen

     
      Invitat SPECIAL
   
Va rugam sa retineti!
Conferinta este un eveniment cu 5 lectori. Toti diferiti, cu idei diferite, persoane cu experienta, care au activat in multinationale si nu numai, care au comunicat cu foarte multi oameni si care au obtinut rezultate frumoase in activitatea lor.
 
 

Datele conferintei
 
Titlu: “Cariera ta in HR - Comunicare, recrutare, engagement”
Data desfasurarii: 17 martie 2017, orele 9.00-14.00
Locatie: Hotel Marshal Garden, in apropiere de Academia de Studii Economice Bucuresti
Tarif de participare:
 126 lei + 19% TVA = 149,94 lei 
   

Inscrieti-va chiar acum la Conferinta 

"Cariera ta in HR - Comunicare, recrutare, engagement!"
 
 
  Primiti un CADOU* din partea noastra:  
 
*pentru primii 50 de participanti*
Contractul individual de munca. Ghid complet
 
Contractul individual de munca

CD-ul Contractul Individual de Munca - ghid complet ce si-a propus sa va salveze din ghearele incertitudinii!

Cele peste 150 de pagini practice ale CD-ului va informeaza pas cu pas despre absolut TOT ceea ce trebuie sa cunosteti!
 
Doar asa etapele necesare incheierii contractului de munca:
  •  redactarea contractului de munca in scris
  •  inmanarea unui exemplar salariatului
  •  inregistrarea contractului in REVISAL
  •  inceperea activitatii 
 
sunt traversate cu succes! Cu Beneficii Maxime!
  •  Fara stres!
  •  In minimum de timp!
  •  Fara consultanta suplimentara!
  •  Fara amenzi sau litigii!
      
Pentru a va rezerva locul dvs. la Conferinta HR, nu trebuie decat sa completati formularul cu datele dvs.!
    
Va asteptam cu placere!
 
 
Cu stima,
Carmen Paun
 
Organizator
Divizia HR | Legislatia Muncii
Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton

 

Locatie

Hotel Marshal Garden, Bucuresti


Adresa

Calea Dorobantilor, nr. 50B


Data seminarului

17 Martie 2017


Locuri disponibile

1


Pret

Tarif de participare - 149.94



Inscriere


Alte seminare

Apr
22
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile
Mai
17
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Apr
22
Vezi detaliiInscriere 97 locuri disponibile
Mai
13
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

INCHIDE